Inventura robe, zaliha i imovine

Želite da Vaša inventura robe, zaliha i imovine bude obavljena brzo i kvalitetno? Trebate stvarno stanje imovine i obaveza?
Nudimo Vam kompletnu uslugu provođenja inventure, stručnu podršku i savjetovanje, kako biste dobili objektivne i istinite rezultate.
Inventura – interes Vaše tvrtke i zakonska obveza
Upravljanje zalihama je proces čiji cilj je postići ravnotežu između plasmana financijskih sredstava u zalihe te povećanja ili zadržavanja zadovoljstva korisnika (proizvodnja) i krajnjih kupaca. A nastavno na zalihe neminovno se javlja pojam inventure, jer cilj inventure je utvrditi i uskladiti stvarno stanje sa stanjem u poslovnim knjigama tvrtke. Zato je u interesu tvrtke provesti inventuru na kvalitetan i efikasan način.
Valja napomenuti da je godišnji popis ili inventura zakonska obveza koju je potrebno provesti minimalno jednom tijekom poslovne godine. Za neobavljanje godišnjeg popisa, sukladno članku 32. Zakona o računovodstvu, predviđena je novčana kazna za poduzetnika od 10.000,00 do 100.000,00 kn, te za odgovornu osobu 5.000,00 do 20.000,00 kn.
Provodimo inventuru na efikasan i kvalitetan način
Tvrtka Cronata nudi kvalitetno i efikasno obavljanje inventura. Uz dugogodišnje iskustvo, stručno znanje i svu potrebnu opremu za provedbu inventura, utvrđujemo stvarno stanje kako biste ga mogli uskladiti sa stanjem u poslovnim knjigama.
Ovisno o potrebama klijenta:
- pružamo kompletnu uslugu provođenja inventure robe i zaliha u skladištu ili trgovini,
- pružamo kompletnu uslugu provođenja inventure imovine
- ili jednostavno nudimo stručnu i savjetodavnu podršku kroz vođenje Vašeg tima i kontrolu provedbe inventure.
Što uključuje inventura i što dobivate?
Inventura uključuje prvo pripremne radnje kada definiramo način provođenja projekta, potrebne resurse, te sastavljamo plan za provedbu inventure uz očekivane rezultate. Nakon toga radimo potpunu fizičku provjeru uz popunjavanje inventurnih lista sa stvarnim stanjem. Rezultat našeg rada je inventurna lista u elektroničkom obliku sa izvješćem.
Ukoliko se provodi tzv. Nulta inventura definiramo sustav označavanja, pripremamo i izrađujemo barkodove te provodimo fizičko označavanje robe ili imovine. Rezultat rada je kreirana baza imovine ili robe sa pripadajućim opisom, barkodom i količinom.
Prednosti za Vas
Postupak provođenja inventura prije svega traži vrijeme, educirane djelatnike, definirane procese i određenu opremu potrebu za popis. Uz vanjskog konzultanta koji provodi kompletnu inventuru dobivate sljedeće prednosti:
- veća brzina inventure
- točnost i objektivnost rezultata inventure, istinito stanje imovine i obveza
- nema troškova nabave opreme i dodatnog materijala
- nema troškova edukacije djelatnika
- nema troškova prekovremenih sati djelatnika
Za sve upite i više informacija o našim uslugama slobodno nam se obratite!