Utjecaj visine zaliha na poslovanje

U vrijeme kada se poduzeća i te kako bore da ostanu konkurentna na tržištu, jedan od parametara koji utječe na tijek poslovanja je i visina zaliha. Upravljanje zalihama jedan je od bitnih čimbenika u poslovanju kojem poduzeća posvećuju bitnu pažnju. Zalihe u računovodstvenom smislu spadaju u kratkoročnu imovinu poduzeća i samim time utječu bitno na…

Saznajte više
studeni 27, 2019 Više...

Kako ispravno šifrirati artikle na skladištu

Vrijeme je inventura i u okviru poduzeća poduzimaju se sve potrebne radnje za provođenje popisa na skladištu. Cilj svakog poduzeća je provesti godišnji popis sa rezultatom koji će imati što manje razlika, odnosno viškova i manjkova. Naravno, da bismo to ostvarili nužno je voditi računa tijekom cijele godine o sustavu upravljanja skladištem, načinu zaprimanja i…

Saznajte više
studeni 4, 2019 Oznake:, Više...

Inventura robe, zaliha i imovine

Želite da Vaša inventura robe, zaliha i imovine bude obavljena brzo i kvalitetno? Trebate stvarno stanje imovine i obaveza? Nudimo Vam kompletnu uslugu provođenja inventure, stručnu podršku i savjetovanje, kako biste dobili objektivne i istinite rezultate. Inventura – interes Vaše tvrtke i zakonska obveza Upravljanje zalihama je proces čiji cilj je postići ravnotežu između plasmana…

Saznajte više
kolovoz 29, 2019 Oznake: Više...

Inventura i kako je efikasno provesti – radionica 30.10.2019. u Zagrebu

Bliži se kraj godine, a samim time i obaveza provođenja godišnjih inventura. Osim zakonske obveze nužno je utvrditi stvarno stanje sa stanjem u poslovnim knjigama. Svaki vlasnik mora štititi svoj kapital i imovinu, a upravo Vam inventura daje mogućnost da ustanovite stvarno stanje. Da li ste spremni za inventuru? Nemojte stvari prepustiti slučaju jer dobra i kvalitetna…

Saznajte više
kolovoz 11, 2019 Oznake: Više...

Kako kvalitetno provesti inventuru?

Nakon godišnjih odmora kada polako zakoračimo u završni kvartal poslovne godine, nastupa period u kojem se najčešće obavljaju inventure. Godišnji popis ili inventura zakonska je obveza koju je potrebno provesti minimalno jednom tijekom poslovne godine. Cilj inventure je utvrditi i uskladiti stvarno stanje sa stanjem u poslovnim knjigama tvrtke. Iz tog razloga je u interesu tvrtke…

Saznajte više
kolovoz 11, 2019 Više...

Kako napraviti uspješnu inventuru

Nedavno je konzultantska tvrtka Cronata održala još jednu radionicu na temu inventura. Edukacija je bila otvorenog tipa kako bi voditelji skladišta i voditelji nabave iz raznih poduzeća dobili nova znanja i pripremili se za uspješno provođenje godišnjih inventura. No, naši klijenti sve češće traže da edukacije održimo u njihovim tvrtkama. I to me posebno raduje jer…

Saznajte više
kolovoz 11, 2019 Više...
PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER

Saznajte termine sljedećih edukacija i savjete iz područja nabave, lanca opskrbe i inventure

Klikom na gumb Pošalji dajete suglasnost da Cronata d.o.o. na Vašu email adresu šalje obavijesti te u tu svrhu pohranjuje Vaše podatke do opoziva.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda webstranice slažete se s uvjetima korištenja. Za više informacija pročitajte našu politiku privatnosti.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close